Meeting Scheduling System – Upravljanje rasporedom sastanak
Rezervacija željene prostorije za sastanke s potrebnom opremom putem Outlooka, mobilnog telefona ili na ekranu osjetljivim na dodir pred dvoranom bez gnjavaže! Alarmiranje podršci o kvaru opreme. Potpuna i automatizirana sinkronizacija rasporeda i dojava eventualnih promjena unutar odragnizacije na jednoj ili više loakcija. Pruža pregled podataka o sastancima za analizu i optimizaciju vremena i uporabe resursa. Touch. Schedule. Meet.
Crestron® Room Scheduling Touch Screens pružaju visokovrijedan alat učinkovitosti za višestruke konferencijske i sobe za sastanke. Montirani na zid s vanjske strane svake sobe za sastanke omogućuju svakome kratkim pogledom provjeriti da li je prostorija zauzeta ili ne te pregledati detalje trenutnog ili slijedećih sastanaka. Kratko povlačenje prsta po ekranu otkriva cijeli raspored za prostoriju. Nadolazeći sastanci su jasno prikazani a korisnici mogu rezervirati prostoriju upravo tada ali i preko mobitela, tableta, računala … Odlična pomoć tvrtkama u povećanju učinkovitosti i korištenju prostorija za sastanke.
Crestron Room Scheduling Touch Screens su dizajnirani za integraciju s Microsoft Exchange sustavom i Crestronovim cjelokupnim Enterprise Room Scheduling rješenjem koristeći Fusion RV® platformu.
Uz Crestron nudimo i Evoko rješenje.