Smart city – pametna soba

Smart city – pametna soba

IN CONTROL ima konkretna rješenja za niz područja platforme SMART CITY koncepta – od savjetovanja, dizajna, izrade projektne dokumentacije do samih proizvoda i sustava te njihove implementacije. Za sva pitanja i detalje molimo da nas kontaktirate telefonom ili elektronskom poštom.

Preuzmite SMART CITY – IN CONTROL prezentaciju.


Središnja polazna točka SMART CITY koncepta

Gdje i kako konkretno krenuti u realizaciju SMART CITY koncepta?

Sve što je do sad odrađeno ili se planira odraditi potrebno je biti moguće pregledavati na središnjem mjestu za gradonačelnika i njegove najuže suradnike. To je temelj svake daljnje kvalitetne aktivnosti, povećanja učinkovitosti i mogućnosti donošenje brzih i jasnih odluka o razvoju grada.

Planiranje, nadzor realizacije i određivanje daljnjih aktivnosti su osnove faze svakog projekta. Temelj svega toga je vizualni moment – Pametna soba u kojoj se nalazi:

  1. Komunikacijska infrastruktura za povezivanje s unutarnjim i vanjskim resursima
  2. Veliki display s ključnim karakteristikama današnje tehnologije ali i stila življenja:
    1. Velika razlučivost
    2. Multi-window prikaz
    3. Jednostavno upravljanje
    4. Mala potrošnja energije
    5. Niski troškovi održavanja
  3. Automatizirano upravljanje svim tehnološkim resursima Pametne sobe
  4. Kvalitetan audio sustav
  5. Kolaboracijski sustav (audio – video – data konferencijski sustav)

Gradonačelnik treba svoje središnje mjesto upravljanja gradom i projektima koje za osnovni cilj ima da JAVNA USLUGA POSTANE UČINKOVITIJA A GRAD ORAGNIZIRANIJI a to je

Pametna soba daje mogućnosti niza funkcionalnosti i svrha te načina uporabe:

  • Briefing – informacije o stanju projekata i situacija (s video zapisima, on-line web aplikacijama i konkretnim tekstualnim te brojčanim podacima)
    • Kapitalne investicije
    • Javni prijevoz
    • Gradske službe (parking, čistoća, uređenje javnih površina, zimska služba, CarSharing …)
    • Urbani video nadzor
    • Javna rasvjeta
    • MojGRAD web aplikacije (e-redar)
  • Konferencije – kolaboracijska soba s audio, video i podatkovnom vezom u infrastrukturu prema više udaljenih lokacija i sugovornika
  • Planiranja i prezentacije – interne i vanjske prezentacije na sastancima
  • Press conf – konferencije za medije
  • Praćenje automatskog upravljanja prometa u gradu (AUP)
  • Pregled najnovijih vijesti s interneta ili TV programa
  • Krizna soba (Crisis Room) sa svim potrebnim komunikacijskim vezama

22″ touch screen monitor na električno izvlačenje pruža operateru (uz opcionalnu dodatnu tipkovnicu + miš) jednostavan, siguran i brz rad s cijelim sustavom pametne sobe uz potpunu automatizirani upravljački sustav. Naredb START i STOP odrađuju sve potrebne akcije samostalno za brzu pripremu.